[VIDEO] Sebab Utama Donald Trump Bersemangat Menjadi Presiden Amerika dan Bahayanya Kepada Malaysia

Kita semua sedia maklum Donald Trump baru sahaja dilantik menjadi presiden Amerika yang baharu. Pasti ramai yang tertanya-tanya siapa Donald Trump? Bolehkah beliau memerintah Amerika dan menguasai dunia?



Tonton video di bawah dan anda tafsir sendiri mengapa beliau begitu bersunguh-sungguh baru menjadi presiden.



Sekarang anda sudah faham? Donald telah dimalukan oleh presiden sebelumnya iaitu Barrack Obama pada suatu majlis makan malam di White House dan wajah Donald Trump adalah sangat-sangat menaruh dendam kepada Mr Obama.

Slogan yang dibawa "Make America Great AGAIN!" akan menumpukan kepada pembuangan ramai imigran di negara tersebut, menggunakan racism untuk menang dan manifesto itu disokong oleh ramai penduduk asal Amerika sendiri.

Menjadi presiden dan mendapat kuasa dengan dendam yang dalam diri, apakah anda bersedia dengan semua agenda beliau? Donald juga berdendam dengan orang islam (muslim) dan akan memastikan apa yang dirasakan menjadi hak beliau dan rakyatnya dimiliki semula.

Langkah pertama Donald sendiri bakal berlaku dengan menyekat imigran Malaysia di sana. Apa yang bakal terjadi kepada rakyat kita di sana? Bagaimana yang bekerja di sana? Bagaimana pula nasib anak Malaysia yang belajar di sana?

Dan yang terpenting sekali, ADAKAH KITA PASTI MALAYSIA INI AKAN TERUS AMAN SEDANGKAN BELIAU TAHU PERDANA MENTERI KITA SANGAT RAPAT DENGAN OBAMA DAHULU? wallahualam.

0 comment... add one now

Bagaimana Pula Pandangan Anda?