[TERBONGKAR] Pengakuan Golongan Tua Berbaju Merah Ditipu Rombongan ke Putrajaya

Di kemuncaknya di KLCC, dianggarkan kira-kira 40,000 penyokong BERSIH hadir, manakala jumlah Baju Merah pula kira-kira 4,000 orang – 10 kali ganda kurang.
Pengakuan Golongan Tua Berbaju Merah Ditipu Rombongan ke Putrajaya
Angka dicapai kedua-dua kumpulan kurang berbanding demo BERSIH4 dan Baju Merah sebelum ini.
Baju Merah ternyata lebih terkesan dengan penangkapan pemimpin utamanya Datuk Seri Jamal Md Yunos, yang kemudian menyebabkan hanya beberapa ratus orang sahaja penyokongnya tinggal petang ini.

Baju Merah juga menunaikan kurang komitmen berbanding BERSIH apabila mereka dirakam dibekalkan dengan makanan untuk mengisi perut.
Namun, berita yang lebih menyedihkan apabila satu kenyataan daripada laman sosial facebook menceritakan bagaimana golongan tua datang daripada kampung dan jauh dipelaman telah diperbodohkan untuk menyertai kumpulan berbaju merah.
Baca segala komen yang dicoretkan di laman sosial facebook dan lihatlah sendiri bagaimana sayunya mereka setelah mereka sedar mereka diperbodohkan.
[TERBONGKAR] Pengakuan Golongan Tua Berbaju Merah Ditipu Rombongan ke Putrajaya[TERBONGKAR] Pengakuan Golongan Tua Berbaju Merah Ditipu Rombongan ke Putrajaya


"Kami tak tahu apa tujuan kami datang sini, kami dijanjikan RM50 dan makan percuma namun kami ditipu, kepala lari tanpa membayar kami"

0 comment... add one now

Bagaimana Pula Pandangan Anda?