Penjelasan Zizan Razak di Atas Kritikan Hambar Mengacara AF 2013

Penjelasan Zizan Razak di Atas Kritikan Hambar Mengacara AF 2013 | "Itu adalah cara penyampaian saya!" Ringkas dan padat jawapan yang diberikan beliau ketika dikritik hebat hambar mengacarakan AF 2013.


Zizan Razak
Zizan Razak

Penjelasan Zizan Razak 


"Masih terlalu awal jika ada yang menilai kelemahan saya mengacarakan AF 2013 pada minggu pertama ini. Berilah peluang melihat perkembangan saya pada minggu-minggu seterusnya."
"Cara penyampaian saya untuk program ini berbeza dengan pengacara terdahulu membuatkan penonton mungkin berasa sedikit janggal,"
"Saya ingin program ini lebih santai dan pelajar tidak terlalu rasa tertekan atau takut."
"Walaupun ada lawak jenaka tetapi ia berbeza dengan lawak jenaka yang saya sampaikan ketika mengacarakan program lawak seperti rancangan Raja Lawak, "

Tambah Zizan, dia lebih menerapkan elemen lawak jenaka dan bersahaja ketika mengendalikan pentas AF 2013. Dia yakin penonton dapat menerima cara penyampaiannya untuk program musim baharu itu.

Bagaimanapun, katanya, penyampaian tersebut berbeza dengan program-program yang pernah dikendalikan sebelum ini seperti komedi dan mengacara program lain tetapi ini merupakan sesuatu yang baharu buat dirinya.

0 comment... add one now

Bagaimana Pula Pandangan Anda?